לפיד נפרד מהתפקיד: "יש בזה משהו עצוב, פעלנו למען אחרים"

איתי גדסי 3 Comment on לפיד נפרד מהתפקיד: "יש בזה משהו עצוב, פעלנו למען אחרים"

ראש הממשלה יאיר לפיד באירוע פרידה מאנשי לשכת רה"מ וצוותי משרד ראש הממשלה: "אנחנו פעלנו למען אחרים מתוך אמונה שזה תפקידנו, וזאת חובתנו, ועשינו את זה טוב"

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה יאיר לפיד קיים הבוקר (ה') אירוע פרידה מאנשי לשכת רה"מ וצוותי משרד ראש הממשלה של המטה לביטחון לאומי, המזכירות הצבאית, המטה החברתי-כלכלי, מזכירות הממשלה, הלשכה המשפטית ומערך ההסברה.

ראש הממשלה הודה לכולם על העבודה המשותפת, ואמר: "יש לי תזה יסודית שמנהלת אותי כל חיי, שהכוח המניע האמיתי של העולם, בניגוד למה שמקובל לחשוב, הוא לא כוח אלא אהבה. זה משפט מוזר לראש ממשלה מכהן עדיין, אבל זה נכון. לאהוב את המדינה שלך, לאהוב אנשים סביבך, לאהוב את הדברים הנכונים – בסוף זה מה שמניע את העולם".

"החדר הזה, בזכותו ובגללו – שמעתם אותי אומר את זה בזמנו בפורום מטכ"ל – יש אנשים במדינת ישראל שהולכים ולא ידעו לעולם שהם בחיים בזכות החדר הזה, יש אנשים שקיבלו קצבת רווחה בזמן בגלל החדר הזה, יש מטוסים שהמריאו בגלל החדר הזה ומטוסים שנחתו, יש עולים חדשים שמצאו בית חם במדינת ישראל בזכות החדר הזה, יש אוכלוסיות שכבר חשבו שהם נידונו לחיים של מצוקה ומועקה, וזה לא מה שיקרה בזכות החדר הזה – כי הכוח שמניע את העולם הוא אהבה" אמר לפיד לנוכחים.

"אנחנו עשינו את כל מה שעשינו, כולל הטעויות, ממקום של אהבה, אמונה ומחשבה על מה טוב לאחרים, לא לנו. אנחנו פעלנו למען אחרים מתוך אמונה שזה תפקידנו, וזאת חובתנו, ועשינו את זה טוב. יש תמיד משהו עצוב בזה שמסיימים תפקיד, אבל אין אדם בעולם שיכול לקחת מכם את השנה וחצי האחרונות. הם שלכם, כל מה שקרה בהם" כך סיכם לפיד את הכהונה הקצרה ביותר בתולדות מדינת ישראל.

 



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    איך ההוא אמר לא להנאת גופי בלבד. אלא ……..

  2. 2

    בעיקר למען ערבים הם היו הנהנים העיקריים של ממשלתו

  3. 1

    כן להעלות את המחירים כמה שיותר דאגתם